Site hakkında
» » Eminem - Rap God Türkçe Çeviri
» » Eminem - Rap God Türkçe Çeviri

    Eminem - Rap God Türkçe Çeviri


    [Intro]
    Bak, sana karşı yumuşak davranacaktım ama duygularını incitmek için değil
    Çünkü ben yalnızca bir şans elde edeceğim
    Birşeyler ters gidiyor,
    Bunu hissedebiliyorum
    Sadece bendeki bu his, sanki birşeyler olmak üzereymiş gibi, ama ne olacak bilmiyorum
    Eğer bu düşündüğüm şeyse,belaya bulaştık demektir. - Büyük bela - ve eğer o söylediğin kadar manyaksa,ben hiç şans elde edemiyorum.
    Sen sadece doktorun sipariş ettiği şeydin.

    [Hook 1]
    Rap tanrısı gibi hissetmeye başlıyorum
    Bana inananların hepsi (fanlarım) bunu onaylıyor.
    Şimdi kim kolunun tanrıyla dövüşebilecek kadar uzun olduğunu düşünüyor ?
    Bir robot gibi rap yaptığımı söylediler,yani bana Rapbot de.

    [Verse 1]
    Ama benim için rap pantolonumdaki bir bilgisayar gibi genlerime işlemiş,
    Arka cebimde bir laptop taşıyorum.
    Hazırlıksız yakalandığımda kalemim yoldan sapacak.
    Rapten sağladığım çıkarla kalın bi para destesine sahip oldum.
    Bir yaşam yaratıyor ve birini öldürüyor,
    Bill Clinton Monica'ya ofiste testislerini yalattığından beri.
    Ben hala dürüst bir MC'yim
    Fakat tüm cehennemin olduğu kadar da kaba ve edepsizim.
    Kafiyeler, öldürme bağımlısı (onların hepsini kafiyelerle öldür)
    This slickety, gibbedy, hibbedy hip hop
    Sen cidden bu rappidy rap ile sidik yarışına dahil olmak istemiyorsun
    Ac'nin arkasına bi Mac paketle,pack backpack rap,yep yakety-yak
    Ve tamda aynı zamanda..
    Pratik yaparken lirikal akrobatik hareketler denemeye başlıyorum.
    Hala bu siktiğimin ringini (rap piyasası) kana boğabilirim.
    Bir çift homonun belinin üzerinde ve bunu yarı yarıya ayır.
    Yalnızca bunun ironik olduğunu farket ben Aftermath'e imza attıktan sonra,
    Nasıl elime yüzüme bulaştırmayabilirdim ?
    Tek yaptığım F-Bombalarını patlatmak,saldırımın gazabını hisset
    Rapçiler kötü bir dönem geçiriyor,işte bir Maxipad (adet pedi)
    Aslında bu şey wack için feci şekilde kötü
    Ben bu başyapıtı ustaca inşa ederken..

    [Hook 2]

    Rap tanrısı gibi hissetmeye başlıyorum,
    Bana inanan herkes (fanlarım) bunu onaylıyor.
    Şimdi kim kolunun tanrı ile kapışabilecek kadar sağlam düşünüyor ?
    İzin ver sana bu koruma bokunun bu kadar zor olmadığını gösteriyim..

    [Verse 2]
    Herkes bendeki bu rap ölümsüzlüğünün anahtarını ve sırlarını ister
    Tamam,gerçekçi olmak gerekirse Blueprint basit bir öfke ve diri bir coşkudur
    Herkes rahatsızlık veren şeyi desteklemeye bayılır..
    Bir asteroid gibi dünyaya çarp,hiçbir şey yapma ama ay'ı hedef al
    MCler bu müzik ile okula gidiyor
    Çünkü ben bunu Busta Ryhme'a bir araç olarak kullanıyorum
    Şimdi öğrencilerle dolu bir okulun öncülüğünü yapıyorum
    Ben mi ? Ben, Rakim, Lakim Shabazz, 2pac N.W.A, Cube, Hey Doc, Ren, Yella ve Eazy'nin bir ürünüyüm
    Teşekkürler,onlar slim'i yarattılar
    Bir gün büyüyüp yetişmek için yeterince heyacanlı,büyümek (yükselmek,patlamak) ve bu pozisyonda olmak
    Run DMC ile tanışmak ve onların muazzam Rock n' Roll Hall of Fame'ine dahil olmak
    Bir kilisede yürüyor olsam bile öfkemi haykırırım.
    Benim dahil olduğum tek Hall of fame utanç verici alkolün şöhretidir
    Sizi ibneler tüm bunların bir oyun olduğunu sandınız taki ben bir grup gay'i öldürene kadar.
    Şimdi bana ne sikimi düşündüğünü söyle
    Küçük gay looking boy (looking boy : başkası gibi görünen kimse ve 2007de yayınlanan bir şarkı.Eminem onların gay gibi göründüğünü vurgulamış ve looking boy kelimesini flow olarak kullanmış)
    Yani gay ben bunu heteroseksuel bir ifadeyle açıkça söylüyorum
    Bir katliama tanık oluyorsunuz
    Tıpkı bir kilisede toplanıp looking boy'un meydana gelişini izliyor gibi
    Oy vey, bu çocuk gay , hepsi bu onlar looking boy diyor
    Baş parmaklarınızı kaldırıyorsunuz,tebrikler
    Ve bu senin hergünki etiketinden geliyor looking boy
    Hey,Looking boy,Ne dedin looking boy ?
    Dre'den bir "hell yeah" geliyor looking boy
    Herşeye sahip olmak için çalışacağım
    Asla kimseden bir bok isteme,yüzüme bakma looking boy
    Basitçe evlat sen hiçbir zaman adımlara ayak uyduracak kadar yetenekli olmayacaksın looking boy

    [Hook 3]
    Rap tanrısı gibi hissetmeye başlıyorum
    Bana inanan herkes baştan sona kafa sallıyor,onay veriyor
    İşte benim bu şarkı ile ralli yöntemim,bana Nascar de
    Karavan parkının Dale Earnhardt'ı , beyaz pisliklerin tanrısı
    Bu gezegenin General Zod'dan önce diz çöken Krypton'u , Asgard değil

    [Verse 3]

    Sen Thor ol ben ise Odin,
    Sen kemirgen ben ise her şeye gücü yeten
    Taşıdığım bu bombaları salıvericem hemen
    Ve uykumu bölmeyin sakın
    Yürüyen ölüyüm ben, ama sadece konuşan bir kafayım, yüzen birzombi
    Ama annenin boğazının dibine kadar dayanıyor sikim
    Rhymelarım aklını kaçırdı, ortak hiç bir yanımız yok senle bitch
    Dobermanım ben, koluna çimdik at ve saygı göster, şakirt
    Bu benim kendim, dürüstlüğüm pek acımasızdır
    Doğrusu yaptığım iş en azından tek seferliğine bile faydalı hale gelmedikçe boşunadır
    Bu yüzden emin olmak istiyorum yeterli kafiye olmasına kargacık burgacık çizip karaladığım el yazımda yardımcı olabilmek için kimilerinin zor zamanları atlatmasına
    Ama bi kaç can alıcı nokta saklamam lazım ne olur ne olmaz diye siz yeni rapçiler aç aç bana bakıyosunuz öğle yemeği zamanı gelmiş gibi sanki
    Biliyorum bir zamanlar underground rapin kralıydım, ama hala rap yapıyorum
    PharolaheMonch değirmenindeymişim gibi Rhymeları çiğniyorum,
    ama bazen bir hapı ve deri rengimi birleştirdiğinizde
    çok fazla büyüyosunuz ve gelip seni sansürlemeye çalışıyorlar
    Tıpkı Mathers LP1 albümümdeki “I’m Back” parçasında
    Columbine’dan 7 çocuk alıp bi sıraya koyduğumu, ve yanlarına bi AK-47bi de 9 mm tabanca eklediğimi söylediğim satırlarda olduğu gibi.
    Görüyosunuz, eğer bu yaptığım yanıma kalsaydı eskiden olduğum kadar büyük değildim şimdi.
    Fakat büyük bir kapıdan çıkan bir ölümsüze dönüştüm
    Siz de 2004te bir zaman sıçramasında sıkışıp kaldınız
    Ne için kafiye üretiyosunuz bilmiyorum amına koyayım
    Cornrowlu Rapunzel kadar saçmasınız (Cornrow : genelde Afrikalı insanların kullandığı bi saç şekli)
    Normal misiniz, normaliteyi sikeyim
    Gelecekten yeni bir Raygun aldım Sırf gelip sizi vurmak için
    Fabolous’ın Ray J’yi delirttiği zamanki gibi
    Çünkü Fab Mayweather’ın yastığında piyano eşliğinde bir adama şarkı söylerken ibne gibi göründüğünü söylemişti
    Yahu 7/24 yayın yapan özel bir kablo kanalındaydı
    Ray J ertesi gün direkt radyoistasyonuna gitmişti şu şekilde: “Hey Fab, seni geberticem.”
    Sözler üzerinize süpersonik bir hızla geliyor (JJ Fad) (JJ.Fad” Amerikalı bir rap grubuydu ve “Supersonic” adında bir şarkıları vardı)
    Samalamaadumalamaa, insan mıyım ben la
    Süper insan olduğumu kafanıza sokmam için ne yapmam lazım?
    Çığır açıcıyım ve kauçuktan yapılmayım
    Ki söylediğiniz her şey üzerimden sekiyor ve size yapışıyor
    Müthiş çarpıcıyım.
    Koduğumun dinleyicilerine transa geçmiş hissi nasıl verilir her zamankinden daha iyi gösteriyorum.
    Asla unutulup gitmiycem.
    Biliyorum ki beni kıskananlar da Rapi bıraktığımı söyleyebilecekleri günü sonsuza dek bekliycekler öyle olsa bayram ederlerdi piç kuruları
    Çünkü ben insanları nasıl motive ediceğimi biliyorum.
    Benim müziğim her seferinde bir üst makama atlarken sizinki bok gibi sıkıcı ve ölü
    O da çok ayağa düştü derler(Eminem için)
    Kıskandıklarında bunu yaparlar; karıştırırlar aslında Hip Hop değil bu pop,
    çünkü müthiş bi yol buldum bunu karıştırmak için rock ile
    Şok rap Doc. Dre ile
    Lose Yourself havasına gir ve çılgına döndür onları
    Böyle şarkılar nasıl yazılır bilmiyorum
    Bilmiyorum hangi kelimeleri kullanıcağımı
    Aklına gelirse söyle bana
    Ben senin aleyhine olan bu verselerin herhangi birini parçalarken senin işin biter
    İstemeden incitirim seni.
    Şunu kanıtlamam için daha kaç verse öldürmem gerekiyor?
    Eğer benim yarım kadar bile iyiysen şarkılarında, bakireleri kurban edebilirsin.
    Ben okulu bitirememiş dalkavuk, hap bağımlısı
    Ama beni buralara getiren övgülere, yeteneklere bak
    Kendimle tok içim, ama hala açım
    Kendimi zorluyorum kafama koyduğumu yapmak için Sizden bir milyon fersah yukardayım
    Hasta ruhluyum anlamsız sözcükler konuşurken
    Ama yine de şaka yollu bu fuck you
    Çok sarhoşum,
    Şeytan sen geç direksiyona
    Uyukluyorum ben ön koltukta Heavy D and the Boys’a kafamı sallıyorum yavaşça still chunky, but funky***(Heavy D andtheBoys” un “Chunky But Funky” adında bir şarkıları vardı)
    Ama kafamın içinde uğraştığını ve mücadele ettiğini hissettiğim bi şey var
    Melekler şeytanlarla savaşıyor ve benden istedikleri de şu;
    Kadınlara olan nefretin bir kısmını ortadan kaldırmamı istiyorlar
    Ama bir zamanlar bendeki amansız nefreti göz önünde bulundurursanız
    O zaman bu duruma karşı birazcık sabırlı ve sempatik davranabilirsiniz
    Ve ayrımcılığı anlayabilirsiniz
    Amasiktir edin, hayat size limon veriyor, o halde limonata yapın
    Ama kadınları dövüp hırpalamazsam sonra onlara nasıl kek pişireyim lan?
    Şeytanla karıştırmayın bunu.
    Eğer deniz aşırı seyahat falan etmem gerektiğini düşünüyorsanız ya da onu başarısızlığa uğratmamı falan, ölümcül bir hata olur bu.
    Geri zekâlı olma.
    Kral olmak mı?
    Hiç sanmam.
    Neden kral olasın ki Tanrı olabilecekken?

    Okuduğunuz için teşekkürler yorum bırakmayı unutmayın...

    Çeviri : İlknur Ceylan & Semih Kalaycı
    www.facebook.com/eminemturkey
    www.twitter.com/cortexiphian

    İlgili Makaleler
  • Eminem - Asshole (ft. Skylar Grey) Türkçe Çeviri
  • Rittz – Sleep At Night ft. Yelawolf Türkçe Çeviri
  • Denace - No Lies Türkçe Çeviri
  • Eminem - Berzerk (Türkçe Çeviri)
  • Eminem - My Mom Türkçe Çeviri
  • Yorumlar

    Mainstreami ''ayağa düşmek'' olarak çevirmeni hem takdir hem de yanlış buldum.Bizdeki en yakın anlamlısını bulmuş olabilirsin çünkü ben de çeviri yaparken içini dolduramamıştım ama yabancıların kullandığı anlamıyla değil tam olarak ayağa düşmek lakin gene de iyi bir çeviri.


    Okuyana kadar canim cikti ama deger 4ever stan


    Ellerine sağlık harika olmuş,okuması biraz uzun geldi ama değer gerçekten


    açıkçası admin seni en dürüst bir şekilde ben eleştirmiştim,hatırlarsın,c'mon let me ride şarkısı için...çevirilerde bir kaç yanlış olduğunu düşünsem de yine de ellerinize sağlık,çünkü bu basit bir kitabı çevirmekten daha zor birşey,ve yaptığınız saygı duyulması gereken birşey...tebrik ediyorum ama şunu da unutmayın,burada sizlere yardımcı olabilecek kardeşleriniz ve de bir ilker abiniz var...ve bir de rap dictionary'yi bi kontrol edin,lazım olabilir...sevgiler...:)


    helal olsun size güzel bir çeviri dahasınıda bekliyoruz ilerki parçalarda hoşçakalın.[center][/center]


    ilker alkışla,hatırlıyorum teşekkürler.Aslında benim yaptığım çeviriler biraz farklı oluyor.Çünkü ben birebir yazılana değil vurgulanmak istenen şeye odaklanıyorum.O yüzden kendi kelimelerimi seçip çeviriye espri katarak paylaşıyorum bunu.Aşağı yukarı ne anlatılmak istediğini vurgulayabildiğimi düşünüyorum.Eminem şarkıları diğer rapçilerin şarkılarına göre oldukça kompleks bu yüzden gerek benim hatamla gerek bazen gözden kaçan yerlerle sıkıntı oluyor.2pac ve biggie şarkılarıda Eminem'in lirikleriyle örtüşüyo bu konuda.Örneğin 50 cent ve Eminem'in my life şarkısını çevirirken 50Cent vörsleri için sözlük kullanmam bile gerekmedi ama Eminem'in vörsde kullanmak zorunda kaldık.Buda liriklerin kalitesini belli ediyor.Benimle beraber çeviri yapan arkadaşlarımda gayet iyi inglizceye sahip biz burda karşılık beklemeden birşeyler yapmaya çalışıyoruz bende bana gösterilen saygı kadar diğer arkadaşlarımada saygı ile yaklaşılmasını rica ediyorum.Ek olarak saygı duymayıp herşeye çamur atanlar var ki bu hayatın her yerinde rastladığımız bişey artık bunları doğal karşılıyorum ve polemiğe dahi girmiyorum.İlker abi konu biraz saptı ama yazmışken diğer okuyacaklar içinde birşeyler söyleyim dedim.Yorumların,eleştirilerin benim için değerlidir teşekkürler.Çeviriyi okuyan sitemizi takip eden herkese teşekkürler.


    emeğinize sağlık .


    "samalamaadumalamaa, insan mıyım ben la" kısmı Otobüste kahkaha attırdı, elinize emeğinize sağlık


    samalamadumalama. :))) kaptan nie hiç kimse illuminati ile ilgili yorum yapmadı yaa? :))


    NEDEN KRAL OLASINKİ TANRI OLABİLECEKKEN ?


    harika tebriklerr :D


    Direksiyona şeytanı geçirdim ve ben uyuyorum demesi hayatının kontrolünü şeytana (İllüminati'ye) verdiği anlamına geliyor ve ruhunun uyuduğunu söylüyor doğru mu anladım yanlış mı?


    love love love love love love love love love ben bu adama aşığım ya çok tatlııı bayıldım şarkısına bitanemmm eminemmmmmmmmmmmmmmmmm


    emeğe saygı


    La olum flex yerınıde yazın ya bıde cok guldum amq :D SALASLASLS İNSANMIYIM BEN LA :d
    wink wink wink  


    çok güzellll ammaaaa çookk uzunduu ama değer FOREVER STAN  wink 


    EMEGE SAYGI


    FOREVER STAN <3


    Yorum Ekle
    Soru: + 5 = 8

    Herhangi bir küfür, hakaret, reklam ve diğer kural dışı mesajlar yasaktır. Bu mesajlar silinecek ve paylaşan kullanıcılar yasaklanacaktır.

Eminem - Rap God Türkçe Çeviri


[Intro]
Bak, sana karşı yumuşak davranacaktım ama duygularını incitmek için değil
Çünkü ben yalnızca bir şans elde edeceğim
Birşeyler ters gidiyor,
Bunu hissedebiliyorum
Sadece bendeki bu his, sanki birşeyler olmak üzereymiş gibi, ama ne olacak bilmiyorum
Eğer bu düşündüğüm şeyse,belaya bulaştık demektir. - Büyük bela - ve eğer o söylediğin kadar manyaksa,ben hiç şans elde edemiyorum.
Sen sadece doktorun sipariş ettiği şeydin.

[Hook 1]
Rap tanrısı gibi hissetmeye başlıyorum
Bana inananların hepsi (fanlarım) bunu onaylıyor.
Şimdi kim kolunun tanrıyla dövüşebilecek kadar uzun olduğunu düşünüyor ?
Bir robot gibi rap yaptığımı söylediler,yani bana Rapbot de.

[Verse 1]
Ama benim için rap pantolonumdaki bir bilgisayar gibi genlerime işlemiş,
Arka cebimde bir laptop taşıyorum.
Hazırlıksız yakalandığımda kalemim yoldan sapacak.
Rapten sağladığım çıkarla kalın bi para destesine sahip oldum.
Bir yaşam yaratıyor ve birini öldürüyor,
Bill Clinton Monica'ya ofiste testislerini yalattığından beri.
Ben hala dürüst bir MC'yim
Fakat tüm cehennemin olduğu kadar da kaba ve edepsizim.
Kafiyeler, öldürme bağımlısı (onların hepsini kafiyelerle öldür)
This slickety, gibbedy, hibbedy hip hop
Sen cidden bu rappidy rap ile sidik yarışına dahil olmak istemiyorsun
Ac'nin arkasına bi Mac paketle,pack backpack rap,yep yakety-yak
Ve tamda aynı zamanda..
Pratik yaparken lirikal akrobatik hareketler denemeye başlıyorum.
Hala bu siktiğimin ringini (rap piyasası) kana boğabilirim.
Bir çift homonun belinin üzerinde ve bunu yarı yarıya ayır.
Yalnızca bunun ironik olduğunu farket ben Aftermath'e imza attıktan sonra,
Nasıl elime yüzüme bulaştırmayabilirdim ?
Tek yaptığım F-Bombalarını patlatmak,saldırımın gazabını hisset
Rapçiler kötü bir dönem geçiriyor,işte bir Maxipad (adet pedi)
Aslında bu şey wack için feci şekilde kötü
Ben bu başyapıtı ustaca inşa ederken..

[Hook 2]

Rap tanrısı gibi hissetmeye başlıyorum,
Bana inanan herkes (fanlarım) bunu onaylıyor.
Şimdi kim kolunun tanrı ile kapışabilecek kadar sağlam düşünüyor ?
İzin ver sana bu koruma bokunun bu kadar zor olmadığını gösteriyim..

[Verse 2]
Herkes bendeki bu rap ölümsüzlüğünün anahtarını ve sırlarını ister
Tamam,gerçekçi olmak gerekirse Blueprint basit bir öfke ve diri bir coşkudur
Herkes rahatsızlık veren şeyi desteklemeye bayılır..
Bir asteroid gibi dünyaya çarp,hiçbir şey yapma ama ay'ı hedef al
MCler bu müzik ile okula gidiyor
Çünkü ben bunu Busta Ryhme'a bir araç olarak kullanıyorum
Şimdi öğrencilerle dolu bir okulun öncülüğünü yapıyorum
Ben mi ? Ben, Rakim, Lakim Shabazz, 2pac N.W.A, Cube, Hey Doc, Ren, Yella ve Eazy'nin bir ürünüyüm
Teşekkürler,onlar slim'i yarattılar
Bir gün büyüyüp yetişmek için yeterince heyacanlı,büyümek (yükselmek,patlamak) ve bu pozisyonda olmak
Run DMC ile tanışmak ve onların muazzam Rock n' Roll Hall of Fame'ine dahil olmak
Bir kilisede yürüyor olsam bile öfkemi haykırırım.
Benim dahil olduğum tek Hall of fame utanç verici alkolün şöhretidir
Sizi ibneler tüm bunların bir oyun olduğunu sandınız taki ben bir grup gay'i öldürene kadar.
Şimdi bana ne sikimi düşündüğünü söyle
Küçük gay looking boy (looking boy : başkası gibi görünen kimse ve 2007de yayınlanan bir şarkı.Eminem onların gay gibi göründüğünü vurgulamış ve looking boy kelimesini flow olarak kullanmış)
Yani gay ben bunu heteroseksuel bir ifadeyle açıkça söylüyorum
Bir katliama tanık oluyorsunuz
Tıpkı bir kilisede toplanıp looking boy'un meydana gelişini izliyor gibi
Oy vey, bu çocuk gay , hepsi bu onlar looking boy diyor
Baş parmaklarınızı kaldırıyorsunuz,tebrikler
Ve bu senin hergünki etiketinden geliyor looking boy
Hey,Looking boy,Ne dedin looking boy ?
Dre'den bir "hell yeah" geliyor looking boy
Herşeye sahip olmak için çalışacağım
Asla kimseden bir bok isteme,yüzüme bakma looking boy
Basitçe evlat sen hiçbir zaman adımlara ayak uyduracak kadar yetenekli olmayacaksın looking boy

[Hook 3]
Rap tanrısı gibi hissetmeye başlıyorum
Bana inanan herkes baştan sona kafa sallıyor,onay veriyor
İşte benim bu şarkı ile ralli yöntemim,bana Nascar de
Karavan parkının Dale Earnhardt'ı , beyaz pisliklerin tanrısı
Bu gezegenin General Zod'dan önce diz çöken Krypton'u , Asgard değil

[Verse 3]

Sen Thor ol ben ise Odin,
Sen kemirgen ben ise her şeye gücü yeten
Taşıdığım bu bombaları salıvericem hemen
Ve uykumu bölmeyin sakın
Yürüyen ölüyüm ben, ama sadece konuşan bir kafayım, yüzen birzombi
Ama annenin boğazının dibine kadar dayanıyor sikim
Rhymelarım aklını kaçırdı, ortak hiç bir yanımız yok senle bitch
Dobermanım ben, koluna çimdik at ve saygı göster, şakirt
Bu benim kendim, dürüstlüğüm pek acımasızdır
Doğrusu yaptığım iş en azından tek seferliğine bile faydalı hale gelmedikçe boşunadır
Bu yüzden emin olmak istiyorum yeterli kafiye olmasına kargacık burgacık çizip karaladığım el yazımda yardımcı olabilmek için kimilerinin zor zamanları atlatmasına
Ama bi kaç can alıcı nokta saklamam lazım ne olur ne olmaz diye siz yeni rapçiler aç aç bana bakıyosunuz öğle yemeği zamanı gelmiş gibi sanki
Biliyorum bir zamanlar underground rapin kralıydım, ama hala rap yapıyorum
PharolaheMonch değirmenindeymişim gibi Rhymeları çiğniyorum,
ama bazen bir hapı ve deri rengimi birleştirdiğinizde
çok fazla büyüyosunuz ve gelip seni sansürlemeye çalışıyorlar
Tıpkı Mathers LP1 albümümdeki “I’m Back” parçasında
Columbine’dan 7 çocuk alıp bi sıraya koyduğumu, ve yanlarına bi AK-47bi de 9 mm tabanca eklediğimi söylediğim satırlarda olduğu gibi.
Görüyosunuz, eğer bu yaptığım yanıma kalsaydı eskiden olduğum kadar büyük değildim şimdi.
Fakat büyük bir kapıdan çıkan bir ölümsüze dönüştüm
Siz de 2004te bir zaman sıçramasında sıkışıp kaldınız
Ne için kafiye üretiyosunuz bilmiyorum amına koyayım
Cornrowlu Rapunzel kadar saçmasınız (Cornrow : genelde Afrikalı insanların kullandığı bi saç şekli)
Normal misiniz, normaliteyi sikeyim
Gelecekten yeni bir Raygun aldım Sırf gelip sizi vurmak için
Fabolous’ın Ray J’yi delirttiği zamanki gibi
Çünkü Fab Mayweather’ın yastığında piyano eşliğinde bir adama şarkı söylerken ibne gibi göründüğünü söylemişti
Yahu 7/24 yayın yapan özel bir kablo kanalındaydı
Ray J ertesi gün direkt radyoistasyonuna gitmişti şu şekilde: “Hey Fab, seni geberticem.”
Sözler üzerinize süpersonik bir hızla geliyor (JJ Fad) (JJ.Fad” Amerikalı bir rap grubuydu ve “Supersonic” adında bir şarkıları vardı)
Samalamaadumalamaa, insan mıyım ben la
Süper insan olduğumu kafanıza sokmam için ne yapmam lazım?
Çığır açıcıyım ve kauçuktan yapılmayım
Ki söylediğiniz her şey üzerimden sekiyor ve size yapışıyor
Müthiş çarpıcıyım.
Koduğumun dinleyicilerine transa geçmiş hissi nasıl verilir her zamankinden daha iyi gösteriyorum.
Asla unutulup gitmiycem.
Biliyorum ki beni kıskananlar da Rapi bıraktığımı söyleyebilecekleri günü sonsuza dek bekliycekler öyle olsa bayram ederlerdi piç kuruları
Çünkü ben insanları nasıl motive ediceğimi biliyorum.
Benim müziğim her seferinde bir üst makama atlarken sizinki bok gibi sıkıcı ve ölü
O da çok ayağa düştü derler(Eminem için)
Kıskandıklarında bunu yaparlar; karıştırırlar aslında Hip Hop değil bu pop,
çünkü müthiş bi yol buldum bunu karıştırmak için rock ile
Şok rap Doc. Dre ile
Lose Yourself havasına gir ve çılgına döndür onları
Böyle şarkılar nasıl yazılır bilmiyorum
Bilmiyorum hangi kelimeleri kullanıcağımı
Aklına gelirse söyle bana
Ben senin aleyhine olan bu verselerin herhangi birini parçalarken senin işin biter
İstemeden incitirim seni.
Şunu kanıtlamam için daha kaç verse öldürmem gerekiyor?
Eğer benim yarım kadar bile iyiysen şarkılarında, bakireleri kurban edebilirsin.
Ben okulu bitirememiş dalkavuk, hap bağımlısı
Ama beni buralara getiren övgülere, yeteneklere bak
Kendimle tok içim, ama hala açım
Kendimi zorluyorum kafama koyduğumu yapmak için Sizden bir milyon fersah yukardayım
Hasta ruhluyum anlamsız sözcükler konuşurken
Ama yine de şaka yollu bu fuck you
Çok sarhoşum,
Şeytan sen geç direksiyona
Uyukluyorum ben ön koltukta Heavy D and the Boys’a kafamı sallıyorum yavaşça still chunky, but funky***(Heavy D andtheBoys” un “Chunky But Funky” adında bir şarkıları vardı)
Ama kafamın içinde uğraştığını ve mücadele ettiğini hissettiğim bi şey var
Melekler şeytanlarla savaşıyor ve benden istedikleri de şu;
Kadınlara olan nefretin bir kısmını ortadan kaldırmamı istiyorlar
Ama bir zamanlar bendeki amansız nefreti göz önünde bulundurursanız
O zaman bu duruma karşı birazcık sabırlı ve sempatik davranabilirsiniz
Ve ayrımcılığı anlayabilirsiniz
Amasiktir edin, hayat size limon veriyor, o halde limonata yapın
Ama kadınları dövüp hırpalamazsam sonra onlara nasıl kek pişireyim lan?
Şeytanla karıştırmayın bunu.
Eğer deniz aşırı seyahat falan etmem gerektiğini düşünüyorsanız ya da onu başarısızlığa uğratmamı falan, ölümcül bir hata olur bu.
Geri zekâlı olma.
Kral olmak mı?
Hiç sanmam.
Neden kral olasın ki Tanrı olabilecekken?

Okuduğunuz için teşekkürler yorum bırakmayı unutmayın...

Çeviri : İlknur Ceylan & Semih Kalaycı
www.facebook.com/eminemturkey
www.twitter.com/cortexiphian

İlgili Makaleler
  • Eminem - Asshole (ft. Skylar Grey) Türkçe Çeviri
  • Rittz – Sleep At Night ft. Yelawolf Türkçe Çeviri
  • Denace - No Lies Türkçe Çeviri
  • Eminem - Berzerk (Türkçe Çeviri)
  • Eminem - My Mom Türkçe Çeviri
  • Yorumlar

    Mainstreami ''ayağa düşmek'' olarak çevirmeni hem takdir hem de yanlış buldum.Bizdeki en yakın anlamlısını bulmuş olabilirsin çünkü ben de çeviri yaparken içini dolduramamıştım ama yabancıların kullandığı anlamıyla değil tam olarak ayağa düşmek lakin gene de iyi bir çeviri.


    Okuyana kadar canim cikti ama deger 4ever stan


    Ellerine sağlık harika olmuş,okuması biraz uzun geldi ama değer gerçekten


    açıkçası admin seni en dürüst bir şekilde ben eleştirmiştim,hatırlarsın,c'mon let me ride şarkısı için...çevirilerde bir kaç yanlış olduğunu düşünsem de yine de ellerinize sağlık,çünkü bu basit bir kitabı çevirmekten daha zor birşey,ve yaptığınız saygı duyulması gereken birşey...tebrik ediyorum ama şunu da unutmayın,burada sizlere yardımcı olabilecek kardeşleriniz ve de bir ilker abiniz var...ve bir de rap dictionary'yi bi kontrol edin,lazım olabilir...sevgiler...:)


    helal olsun size güzel bir çeviri dahasınıda bekliyoruz ilerki parçalarda hoşçakalın.[center][/center]


    ilker alkışla,hatırlıyorum teşekkürler.Aslında benim yaptığım çeviriler biraz farklı oluyor.Çünkü ben birebir yazılana değil vurgulanmak istenen şeye odaklanıyorum.O yüzden kendi kelimelerimi seçip çeviriye espri katarak paylaşıyorum bunu.Aşağı yukarı ne anlatılmak istediğini vurgulayabildiğimi düşünüyorum.Eminem şarkıları diğer rapçilerin şarkılarına göre oldukça kompleks bu yüzden gerek benim hatamla gerek bazen gözden kaçan yerlerle sıkıntı oluyor.2pac ve biggie şarkılarıda Eminem'in lirikleriyle örtüşüyo bu konuda.Örneğin 50 cent ve Eminem'in my life şarkısını çevirirken 50Cent vörsleri için sözlük kullanmam bile gerekmedi ama Eminem'in vörsde kullanmak zorunda kaldık.Buda liriklerin kalitesini belli ediyor.Benimle beraber çeviri yapan arkadaşlarımda gayet iyi inglizceye sahip biz burda karşılık beklemeden birşeyler yapmaya çalışıyoruz bende bana gösterilen saygı kadar diğer arkadaşlarımada saygı ile yaklaşılmasını rica ediyorum.Ek olarak saygı duymayıp herşeye çamur atanlar var ki bu hayatın her yerinde rastladığımız bişey artık bunları doğal karşılıyorum ve polemiğe dahi girmiyorum.İlker abi konu biraz saptı ama yazmışken diğer okuyacaklar içinde birşeyler söyleyim dedim.Yorumların,eleştirilerin benim için değerlidir teşekkürler.Çeviriyi okuyan sitemizi takip eden herkese teşekkürler.


    emeğinize sağlık .


    "samalamaadumalamaa, insan mıyım ben la" kısmı Otobüste kahkaha attırdı, elinize emeğinize sağlık


    samalamadumalama. :))) kaptan nie hiç kimse illuminati ile ilgili yorum yapmadı yaa? :))


    NEDEN KRAL OLASINKİ TANRI OLABİLECEKKEN ?


    harika tebriklerr :D


    Direksiyona şeytanı geçirdim ve ben uyuyorum demesi hayatının kontrolünü şeytana (İllüminati'ye) verdiği anlamına geliyor ve ruhunun uyuduğunu söylüyor doğru mu anladım yanlış mı?


    love love love love love love love love love ben bu adama aşığım ya çok tatlııı bayıldım şarkısına bitanemmm eminemmmmmmmmmmmmmmmmm


    emeğe saygı


    La olum flex yerınıde yazın ya bıde cok guldum amq :D SALASLASLS İNSANMIYIM BEN LA :d
    wink wink wink  


    çok güzellll ammaaaa çookk uzunduu ama değer FOREVER STAN  wink 


    EMEGE SAYGI


    FOREVER STAN <3


    Yorum Ekle
    Soru: + 5 = 8

    Herhangi bir küfür, hakaret, reklam ve diğer kural dışı mesajlar yasaktır. Bu mesajlar silinecek ve paylaşan kullanıcılar yasaklanacaktır.

    Powered by ShadyTr © 2014